
ZWROT
Procedura reklamacji produktów.
W celu złożenia reklamacji prosimy wysłać na adres e-mail : kontakt@telemaster.pl zgłoszenie, zawierające:
- Dane osobowe
- numer zamówienia lub faktury
- nazwę reklamowanego produktu
- opis reklamacji
- zdjęcia przedstawiające ewentualną wadę.
Do reklamacji ustosunkujemy się niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od jej złożenia.
Procedura Zwrotu produktu
Chęć zwrotu produktu należy zgłosić do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na adres e-mail : kontakt@telemaster.pl . Wiadomość powinna zawierać:
- Dane osobowe
- numer zamówienia lub faktury
- nazwę zwracanego produktu
- przyczynę zwrotu (nieobowiązkowe)
- nr konta bankowego
Towar należy zwrócić do 14 dni od momentu zgłoszenia chęci zwrotu.
Koszt odesłania produktu ponosi zamawiający.
Po weryfikacji produktów do 14 dni kalendarzowych wykonujemy przelew zwrotny na konto bankowe podane w wiadomości e-mail podczas zgłaszania chęci zwrotu.
Adres do wysyłki zwrotów:
BONEA Grzegorz Bącol
41-706 Ruda Śląska
ul. Marciniaka 5
REKLAMACJA
Jeżeli zakupiony towar okaże się wadliwy, masz prawo go reklamować. Reklamację najlepiej złożyć na adres mailowy: kontakt@telemaster.pl l
Wadliwy towar należy odesłać na adres:
BONEA Grzegorz Bącol
41-706 Ruda Śląska
ul. Marciniaka 5
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.